Výkaz práce je komplexní modul, který umožňuje vkládat veškeré záznamy o odpracovaném čase, absencích či dovolených, a to ve vámi zvolených časových cyklech. Na základě vašeho nastavení program rovněž vypočítává náklady či poplatky mezi odděleními, sazby za práci zaměstnanců, oddělení nebo klientů.
Možnosti výkazu práce rozšiřuje modul Docházka, v němž lze zaznamenávat reálný počátek a konec pracovní doby, přesčasy i například přestávky na jídlo. Program rovněž vytváří výkazy přestávek v práci, které vyhovují zákonným předpisům.
Díky time@work vytváříte formuláře výdajů přesně podle vašich potřeb. Aplikace zpracovává cestovní požadavky, zálohy, výpisy z kreditních karet a mnoho dalšího. Můžete si také navrhnout vlastní pravidla schvalování nebo podmíněné operace, které se dějí například v závislosti na typu výdaje či výši částky.
Aplikace time@work usnadňuje řízení projektů poskytováním informací v ucelené a přehledné formě. Rychle v ní naleznete vše, co vám umožní zvládnout úkoly v požadovaném čase, ceně a kvalitě. Umí také poukazovat i na potenciální rizika projektu.
Aplikace time@work nabízí sofistikovaný reportingový nástroj, díky kterému poznáte aktuální stav vaší společnosti a zároveň umožňuje vytvoření libovolných reportů na míru.
V time@work můžete pracovat s libovolným počtem rozpočtů, které zahrnují plánované výdaje, časové nároky, faktury atd. Při plánování vám time@work pomáhá přiřazovat zaměstnance k projektům na základě jejich dovedností a nároků, nebo stanovovat očekávané mzdové či jiné výdaje u jednotlivých projektů. Po vytvoření plánů time@work spočítá jejich finanční dopady, včetně nákladů, které mohou být přeúčtovány jiným oddělením.
Modul fakturace zpracovává faktury na základě časových a jiných údajů uvedených v různých výkazech. Faktury mohou být vytvářeny například periodicky, dle reálné práce, s pevnou cenou, na základě data či stanovených milníků při zpracovávání úkolu.
Ať už vaše firma představuje jeden či více právních subjektů, time@work vám umožňuje dívat se na vaše zaměstnance a projekty jako na jediný celek s oddělenými účetními daty. Díky tomu nejste zbytečně obtěžováni dalšími administrativními kroky. time@work tuto agendu vyřeší za vás.
Pro time@work jsou obchodní transakce ve více měnách samozřejmostí. Poradí si s působením firmy v různých zemích i se zahraničními partnery a dodavateli. Je schopen vyřešit i ty nejkomplexnější výpočetní požadavky zahrnující až 20 různých měn.
Modul objednávek a nákupních faktur je integrován do modulu finančního účetnictví, v němž můžete vystavovat nákupní objednávky a následně je párovat s fakturami od vašich dodavatelů nebo partnerů, kteří na projektech spolupracují.
Všechny účetní transakce z projektů, faktur, bank atd. jsou převedeny do hlavní knihy, která následně slouží pro vedení statutárního a manažerského účetnictví. Vytváření statutárních reportů je samozřejmostí.
Aplikace time@work obsahuje mechanismus, kterým lze transakce vygenerované systémem převádět do jiných účetních programů či integrovat data z vašich ostatních systémů do time@work.
Se systems@work App pro Android nebo iOS můžete své výdaje zadat online nebo offline pomocí mobilních zařízení, včetně nahrání kopií účtenek nebo jiných dokladů či zaslání hlasových zpráv.